Kære medlem.

Vores kran team har nu planlagt en række fælles optagninger i de kommende måneder. For at bestiller optagning er det vigtigt at du læser denne mail helt i gennem da den indeholder vigtige informationer omkring optagning.

Alle optagninger bliver planlagt i kranafdelingen kalender, og kalenderen bliver hele tiden opdateret. Kalenderen findes på klubbens hjemmesiden under kranudvalget eller ved at klikke på dette link: https://www.nsk.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=14 Du skal lige rulle lidt ned for at se kalenderen. Her kan du også se hvilken datoer der er planlagt fælles optagning.

Når du vil bestille en optagning skal du skrive en mail til kran@nsk.dk hvor du skal oplyse følgende information:

  • Dato for optagning i emnefelt
  • Medlemsnr
  • Bådnavn
  • Bådtype (sejlbåd, motorbåd, fjerskrovsbåd, og gerne model f.eks. Bavaria 30, Nauticat 33 osv.)
  • Hjemhavn
  • Telefonnr. du kan træffes på

Tilmelding slutter 4 dage før optagning, eller når der er tilmeldt det antal både der er kapacitet til.

Båden vil herefter blive sat på en prioriteret liste for optagning, listen vil være at finde her på kran kalenderen, 2 dage før optagningen.

Hvis du gerne vil have taget din båd op en anden dag end de planlagte fælles optagninger, så har du også mulighed for dette. Du skal blot henvende dig til en af de kranfører som vi har på hjemmesiden https://www.nsk.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=14, du skal dog stadig oplyse de samme informationer som hvis du vil bestille en til en fælles optagning.

 

OBS.

Ved optagning deltager bådejer /medhjælper efter anvisning fra kranføreren med stropper og tilbehør til stativerne, indstilling af støtter m m.

Covid 19:

Ved kranen må der kun være 2 kranfører, bådejer & event medhjælp samt transport personale.

Er det første gang du skal have taget din båd op, så vil jeg anbefale at du lige kikker forbi en af de andre dage hvor der er fælles optagning, så kan du se hvordan vi håndtere det, og hvis du har spørgsmål kan du evt. spørge dem som er til stede. Evt. kan du kontakte vores kran fører Kjeld Nielsen som vil være til stede de fleste gange.

Hvis du har en sejlbåd med mast, så husk at masten skal altid afrigges og tages af båden inden den løftes på land. Desuden bør du også læse vores ordensreglement på https://www.nsk.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=4 og afsnit 3 omkring master. Vi har lidt specielle regler for opbevaring af master afhængig hvilken hjemhavn du tilhører.

Opkrævning af kranløft vil blive udsendt lige efter den 1/10 med betaling den 1/11. Er du tilmeldt betalingsservice vil beløbet automatisk bliver trukket den 1/11-2020.

På vegne af kranfører teamet

Kai Madsen